jueves, 28 de octubre de 2010

Així et sento avui

Et sento com aquell ésser
a qui tinc tan interioritzat,
que podria fondre’m en tu
durant la resta de la meva vida,
i tornar a néixer junts amb cada raig de llum a trenc d’alba.

Ets aquella esperança que em fa reviure cada matí,
quan et veig al meu costat,
i encara escolto la teva respiració acompassada,
i dóno gràcies a Déu per continuar a prop de tu.

Ser millor persona és fàcil amb tu,
perquè il.lumines les meves idees,
omples el meu món de màgia,
i vesteixes d’amor cada peça de roba
que duc,
a cada moment,
a cada segon.

Et porto tan dintre meu
que fas vibrar la meva ànima
amb cada paraula,
amb cada acte,
amb cada experiència.

Estimar-te és un somni,
un conte de fades,
que comença i mai acaba.

La teva imatge es disol
en cadascun dels meus pensaments
en un horitzó rogenc al capvespre,
que se’n va a dormir amb els estels
i es desperta amb el teu somriure.

Extret del Quadern de Poesia de la meva pàgina web: http://www.mjesusverdu.com/catala/poesia.htm

Text inscrit al Registre de la Propietat Intel·lectual de Catalunya (Tots els drets reservats)

Así te siento hoy

Te
siento como aquel ser
a quien tengo tan interiorizado,
que podría fundirme en ti
durante el resto de mi vida,
y volver a nacer juntos con cada rayo de luz al amanecer.

Eres aquella esperanza que me hace revivir cada mañana,
cuando te veo a mi lado,
y aún escucho tu respiración acompasada,
y doy gracias a Dios por seguir cerca de ti.

Ser mejor persona es fácil contigo,
porque iluminas mis ideas,
llenas mi mundo de magia,
y vistes de amor cada prenda
que llevo,
en cada momento,
a cada segundo.

Te llevo tan dentro de mí
que haces vibrar mi alma
con cada palabra,
con cada acto,
con cada experiencia.

Amarte es un sueño,
un cuento de hadas,
que comienza y nunca termina.

Tu imagen se disuelve
en cada uno de mis pensamientos
en un horizonte rojizo al atardecer,
que se va a dormir con las estrellas
y se despierta con tu sonrisa.


Texto inscrito en el Registro de la Propiedad Intelectual

No hay comentarios: