miércoles, 27 de octubre de 2010

El teu somriure



S’escola el teu somriure cada matí
pels rajos de sol
que travessen la finestra
i m’aguaita, juganer,
entre rialles i la il·lusió
de despertar-me al teu costat.


Esdevinc fonedissa
per dissoldre’m en la teva llum
i refugiar-me en el teu cor,
on em trobo tan a gust,
que floreixo en el teu amor
i em torno plenitud,
fosa entre el teu equilibri i la pau de l’ànima.

Safe Creative #1101148257635



Tu sonrisa


Se cuela tu sonrisa cada mañana
por los rayos de sol
que atraviesan la ventana
y me acecha, juguetón,
entre risas y la ilusión
de despertarme a tu lado.


Soy escurridiza
para disolverme en tu luz
y refugiarme en tu corazón,
donde me encuentro tan a gusto,
que florece en tu amor
y me vuelvo plenitud,
fundición entre tu equilibrio y la paz del alma.


Safe Creative #1101148257635

No hay comentarios: