lunes, 22 de noviembre de 2010

Agraïment als meus pares per les cures i les atencions










Camino amb els ulls tancats
però continuo endavant
perquè sé que sempre em guieu.

Gràcies a tu, pare,
per recordar-me la meva fortalesa
i nodrir-me amb aquell afecte
que alleuja el mal
que tant m’ha fet plorar.

A tu, mare,
per la teva paciència,
per totes les teves atencions,
per cada record de la meva infantesa
on ets present,
per cada element del teu món
al que has hagut de renunciar
per enriquir el meu,
per cada llàgrima
que ha assecat el teu consol,
i també per a totes les mares
perquè el vostre amor
és el millor regal
que la vida ens pot oferir.

Safe Creative #1011227907668

Agradecimiento a mis padres por las curas y las atenciones recibidas

Camino con los ojos cerrados
pero sigo adelante
porque sé que siempre me guiáis.

Gracias a ti, padre,
por recordarme mi fortaleza
y nutrirme con aquel afecto
que alivia el mal
que tanto me hizo llorar.

A ti, madre,
por tu paciencia,
por todas tus atenciones,
por cada recuerdo de mi infancia
dónde estás presente,
por cada elemento de tu mundo
a lo que has tenido que renunciar
para enriquecer el mío,
por cada lágrima
que ha secado tu consuelo,
y también para todas las madres
porque tu amor
es el mejor regalo
que la vida nos puede ofrecer.


Texto inscrito en el Registro de la Propiedad Intelectual

1 comentario:

bixitoluminoso dijo...

queria entender la poesia pero el traductor me da error al traducirla ¿Sabes por que...?

:S me pasare por aqui más tarde e intentare hacerlo d nuevo